Bsecill -TubAsel- tam yatanlar güvenlik sebebiyle önerilmiyor aynu şekilde 360 derece dönüp yan konumda sabitlenenlerde güvenlik testinden geçemiyor. Adac sitesine bakarsanız orda testten geçmiş ürünler yer alıyor kıyas yaparak satın alabilirsinz
efuchan -TubAsel- nuna var bizde yatmıyor uyurken başı öne düşüyor sanırım güvenlik ya da ön koltuk mesafesi sebebiyke yapmıyorlar tam yatan
agacsizkoala Tam yatabilen koltuk yok galiba , hatta yarıya kadar bile yatması önerilmiyo o yüzden çok az yatıyo koltuklar bi kaza anında yatar pozisyonda daha tehlikeliymiş sanırsam. Ben Kraft tecnofix kullanıyorum oğlum 18 aylık şuanda memnunum