mehtapalpk Arkadaşlar benim oğlum tam 17 aylık oldu bugün. Ama son zamanlarda artık bebeğimi emzirdikçe göğüslerim çok ağrıyor. Hani artık süt dolunca sertleşme olur ya o da olmuyor. Acaba göğüslerimde süt mü kesiliyor??? Nasıl anlarım bunu???
Emine071 mehtapalpk benimki de 18 aylık aylık süt olsun olmasın gösüm bu ay çok ağrı yapıyor gece uyutmuyor bende merak ettim inşallah bilen biri cevap verir
Vldnbrra mehtapalpk kendi tecrübem değil ama annem anlatmıştı ben bebekken kesilmiş sütü “elimle sağdım sağdım 1 damla bile süt gelmedi göğsümü çekiyordun çekiyordun sonra başlıyordun ağlamaya gelmediği için birkaç saat uğraştım tekrar tekrar denedim hiç gelmeyince anlamıştım sütümün kesildiğini“ demişti. İnşallah işine yarar 😊🙏
mehtapalpk Emine071 aynı dertle uğraşıyorum, gece uyutmuyor, bu gece de artık çok ağrıdı göğüslerim vermedim ortalığı yıktı resmen
Emine071 mehtapalpk Bilgi vercek kimse yok 😔 dedi kodu kaynana koca postu olsa koşarlardı ne diyim geçmiş olsun
mehtapalpk Emine071 valla çok doğru… Sinir oldum açıkçası, bakmadım bir daha postuma kimse yazmamıştır diye ve yanılmamışım da 😒
Xyz1234 mehtapalpk üstte kalsın 2 aylık daha bebeğim bir bilgim yok ama emzirmeye devam etmenizi tavsiye ederim artar insAllah
Egemen26 mehtapalpk canım yumuşak olması süt yok anlamına gelmez ki elinle sıkınca fışkırıyormu yada süt geliyormu
mehtapalpk Egemen26 çok açık renk süt geliyor. Biraz su ve sütü tam karıştırmamışsın gibi rengi. Zorlayınca ancak geliyor
Maydanoz Süt kesilmesi yaşatken mastit de yaşanabiliyor. Göğüste kızarıklık, sizde ateş gibi şikayetler yoksa eger sütünüz normal seyirde azalmış olabilir.
Egemen26 mehtapalpk canım su çok tüketmiş olabilirsin yağlı kısmı gelmiyor anladığım kadarıyla biraz ceviz felan tüket şutunu yağlandıracak şeyler
ArasCinarveAnnesi mehtapalpk Bu bahsettiğine önsüt deniyor. Kalorisi düşük, hızlı doyurur fakat bebekte gaza sebep olur diye biliyorum. Bu sütün devamında normal süt gelecektir, isterseniz bunun geldiği zaman biraz sağın öyle emzirin