Oğlum 16 aylık günde 3 5 kere falan emziriyorum genelde uykuya geçişlerinde. Regl oldum çok ağrım var eşim de çalışıyor sabah gelecek.. Oğlan da huysuz döneminde canıma okuyacak gibi hissediyorum. Arveles kullanabilir miyim? Kullanırsam kaç saat emzirmemem gerekiyor?