Kızlar 4aylıkken diş çıakrdı şuan 6aylık üst dişleri çıkıyo. Dönmesi biraz geç oldu normale göre 5.ayda döndü ama dönüş o dönüş tam tur atıyo. Destekli oturmaya 4aylıkken başladı. 6aylık oldu berdeyse desteksiz oturacak. Yüzüstü dönüyo ve emekler gidi gidiyo biyerlere. Başka odaya gidip geliyorum bakıyorum ki merelere gitmiş. Yürütece bindirmiştim 5buçuk aylıkken tam oturamadı diye kaldırdım onu. İki gündür tekrar bindirdim yürüteçi yürütüyo. Maşallah deyim ama herşeyi erken oluyo iyi mi kötü mü bilemedim. Mama sandalyesinde benm desteğim olmadan oturuyo. Mesela konuşmaya bile başlayacak nerdeyse. Şimdiden anne baba mama gibi sesler çıkarıyo. Şaşırıyoruz eşimle duyunca. Hele ki mama kelimesi acıktığında söylüyo bağırarak. Igılaması agulaması çok ileride. Valla anlam veremedim. Sizler nasılsınz?