balkizcemrem Arkadaşlar meyve püresine yeni başlayacağım cam rendede mi veriyorsunuz robottan mı geçiriyorsunuz? Pişiriyor musunuz çiğden mi veriyorsunuz ? Teşekkür ederim fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻
[silindi] balkizcemrem havanda eziyorum yada cam rendeden geçiriyorum tamamen püre haline getirmiyorum. Doktorumuzda hafif pütürlü kalmasını öneriyor 🌸
Seyma_Mirza balkizcemrem bizde yeni geçtik ek gıdaya muz elma armut verdim meyvelerden armudu cam rendeden geçirdim iyi oldu yiyebildi bebeğim suyu falan çıktı.
_Twinkle_ balkizcemrem pürüz suz olmuyor benimki pütürlü oluyor bilerek öyle veriyorum alissin diye soneadan alismasi zor oluyor biseyde olmadı şükür yaniii yoğurt corbasi bile verdiler kayinvalidemgil pirincleri fialnezmedik yuttu kendi maşallah 6 aylık
balkizcemrem Arhan-Tansu yeni 6 aylık oldu canım 3 haftadır başladık ek gıdaya ama meyveye başlamamıştım yiyebilir mi acaba çok pütürlü oluyor mu cam rendede. Henüz edinmedim
Arhan-Tansu balkizcemrem yok çok pütürlü olmuyor canım eger büyük parçalar olursa kenara alablrsin onları ama ben bebwğim ptürlü yesin diye cam rendede öyle parçalarıda bıraktım bilerek ☺️
Deletedmom16 [silindi] merhaba buse hanım, sizinde bebeğiniz alerjikti sanırım ek gıdaya nasıl başladınız neler verıyorsunuz
balkizcemrem Seyma_Mirza afiyet olsun 🎀 çok pütürlü oluyor mu peki elma filan biraz sert ya cam rendede yumuşuyor mu
Seyma_Mirza balkizcemrem sağol canım 😳 elmayı daha cam rende almadan normal rende de yapmıştım biraz sert oldu bi kaç minik parça verdim birde suyundan ama armut iyi oldu iki gün üst üste verdim baya iyi oldu sevdi de yumuşak sulu oluyor ama armut ta biraz yumuşaktı
balkizcemrem Seyma_Mirza ben de elmayı normal rendenin ince bölümü ile verdim açmadı ağzını pek belki de toktu 😬 bir cam rende edinsem iyi olur pratik olur en acilinden
Umelike Seyma_Mirza anladım canım biz de yeni geçtik ek gıdaya sebze tadımı yaptık meyveye geçicem sormak istedim biraz sert elmayla armut yutabiliyorlar o zaman
balkizcemrem _Twinkle_ evet pütürlü olması öneriliyor hep . Yine de normal rendeden daha ezik olur diye düşünüyorum cam olanlar. Maşallah bebişinize Allah nazarlardan saklasın
Seyma_Mirza Umelike ben elmayı normal rende de yaptım biraz pütürlü oldu minik minik bi kaç parça verdim korktum vermeye hangi sebzeleri verdim canım benimki sebzeleri pek sevmedi
Umelike Seyma_Mirza ilk patatesle başladım canım havuç kabak balkabağı bunları denedim yedi şükür cok yemese de o istediği kadar yedirdim şimdi brokoli de denesem mi diye düşünüyorum yoksa meyvelere mi geçsem karar veremedim sen denedin mi brokoli 🤗
Seyma_Mirza Umelike bende havuçla başladım patates kabak verdim kabağı hiç sevmedi brokoli veriliyor mu bu ay da bilmiyorum ki bal kabağı sevmedi mi seninki
Seyma_Mirza balkizcemrem ben bişey verceksem emzirmeyle arasını zaman koyuyorum zaten tadımlık öyle fazla vermiyorum bişeyi aynen kardeşim geçen bimden almış kullanışlı ben haşladığım şeyleri de onunla yapmayı düşünüyorum