Cherryblossom keşke Bülent hocayı dinleseydiniz.. alerji sebebiyle 3.5 aylık ek gıdaya başlatıyor bir bebeği, annesi 3.5 aylık bebek ek gıdaya mı başlarmış diye, sıkı diyet ve bildiği yoldan gidiyor. Hafif olan alerjisi ağırlaştığında tekrar gidiyor Bülent hocaya ve kabul etmiyor doktor. Aşırılıklar dışında(anaflaksi, çok yoğun döküntü, bezde yarıdan fazla kan vs) ağır ve uzun diyetler bebeğin bünyesini daha da hassaslaştırıyor ve iyileşme süresini uzatıyor. Araştırmaya devam edin. Ben gecemi gündüzüme kattım. Probiyotik ve d vit. Çok önemli.