Dilaranne Kızlar oturma odam aşırı soğuk peteğin alt kısmı soğuk üst kısmı sıcak araştırdım falan bir türlü sonuç alamadım bilen varsa yardımcı olur musunuz havasını da alıyorum yine soğuk 😑
Sevimliannee Dilaranne havası vardır dicrm ama almıssınız. Bizimde öyleydi hiç ısınamıyoduk petekleri temizlettik cok farketti imkanınız varsa bi temizletin isterseniz.
Dilaranne Sevimliannee geçen sene 2 ay kullandık diye gerek duymadık 😪 sadece oturma odamda ki böyle yarım ısınıyor diğerlerinde sorun yok
Dilaranne Minikum geçen sene 2 ay kullandık diye gerek duymadık ama şimdi siz deyince aklıma geldi keşke yaptirsaydk diğer peteklerde sorun yok oysa
Fatmabelis44 Dilaranne canım geçen yıl oturduğumuz ev öyleydi petek kirli demişlerdi temizlendi yine aynıydı
Serife1111 Dilaranne bizim de öyleydi petekleri temizlettik içinden çıkan simsiyah suyu görünce farkettim farkını ve ev daha az ısıda daha çok ısınıyor
esmerayes Dilaranne bizimde gecenlerde oyle oldu denddik kombiyi 60a falan getirdik uok peteklerin alti hic isinmiyodu meger petekler kirliymis kombiye bakim yaptirip peteklerin icini temizlettik simdi cayir cayir yaniyo
TheLatte Dilaranne petekte bir filtre var sorun orayla alakalı galiba. Ogün annemlerinde öyle oldu babam filtreyi temizledi. Suyundan değil. Eşim gelsin sorcam ona 😂
TheLatte Dilaranne ahahah 😂 Adımı kombi petek servis diye değiştircem 😂 Aksam eşim gelsin soruyum onu eşinde çıkarıp temizler kolay bişey.
TheLatte Dilaranne 1- Filtresi pislenmiş olabilir dedi. 2- Peteğin temizlenmesi gerekir dedi. 3- Petekte tıkanıklık olabilir dedi. Bütün peteklerin vanasını kapatın sadece o odanınki bi açık kalsın dedi. Isınıyomu o şekil bi bakın.