masal28 Kızlar birşey sorucam. Bebeğim 50 günlük, uyanıkken pek kendi durmuyor bir süre sonra ağlıyor bende kıyamadığım için kucağıma alıyorum. Duyuları gelişmediği için oyun halısı da çok fazla dikkatini çekmiyor. Yöntemleriniz var mı sizde durumlar nasıl?
Gulbeste masal28 benimde 50 günlük emzirme yastığının üzerine koyup kartlar çıngırak gösteriyorum ayakları ile ibüsiklet hareketi yaptırıyorum kucağıma alıp evi gezdiriyorum bazen hızlı bazen yavaş müzik acıyorum sürekli konuşuyorum ağlaması kesiliyor yattığı yerde