Yedek Kızlar 2.ay aşısı ne kadar geciktirilebilir 20ekimde doğum yapmıştım 23aralık aşı tarihiydi 28inde yaparlar mı acaba bi haftalık gecikme sıkıntı olurmu
ArasMom_34 Yedek bir sorun olmaz ama size verilen numarayı arayın yada mesaj attın ki bebeşinizle beklemeyin size saat versinler isterseniz
Gulsen6137 Yedek canım kızıma tam 2 ay 1 haftalıkken yaptı aile hekimligi kendileri o şekilde gün verdi Çarşamba günü oldu daha..sorun olmaz 2 haftada bir geliyor dedi aşı
esmerayes Yedek herhangi bi problem olmaz benim oglum 2. ayinda ameliyat olmustu hastanede yattik vs derken 3 bucuk aylikken yapildi