Merhabalar.42 gün önce devlet hastanesinde doğum yaptım.Doğumdan 1 hafta sonra dikislerim açildı,doktora gittiğimde doktor tekrar dikilmesi gerektigini soyledi ve dikti diktikten bi sure sonra dikislerim tekrar acildi Daha sonra özele gittim doktor kendiliğinden de kaynayabilir ama ilerde sorun yasayabilirsin dedi.Ama istersen dikerim dedi.Ben hep bi düzelecegim umuduyla tekrar diktirdim 11 gün oldu ve dün baktigimda 1 dikişin tekrar açıldığını gördüm haftaya kontrole gidecektim.Başına gelen var mi kendi kendine kapanir mi açılan dikiş,ne kadar surede iyilesirim.Psikolojim altüst oldu bebeğimi kucağıma bile alamaz oldum.Hergün agliyorum.Aglamaktan sütüm de azalir oldu 😔Ne olur tecrübesi bilgisi olan yazsin 🙏🙏🙏