Ezgisu Kizlar bebegim iki aylik saçımı boyadim ama internetten okudugum kadariyla süte geçiyomuş siz ne zaman boyattınız ? Bi sorun yaşadınızmı ?
Bebegim_28 Ezgisu ben boyatmadım ama yengem bebeği 40 günlüklen boyatmıştı bebeğime bakanım olacağını bilsem bende boyatırım ama ombre 3 4 saat sürüyor bebeğime bakacak kimse yok o kadar süre yarın 40 günlük olucak inşallah