Sndskrsn Bizim de uyku tulumumuz 2,7 di sanırım yanlış olmasın ama ben içine ince penye pijama ve zıbın giydirip yatırıyorum . Gece evin ısısı ister istemez düşüyor çünkü . En düşük 20 yi görmüştüm ben mesela . Sizin 18 e kadar düştüğünü var sayarsak içine biraz daha kalın pijama giydirip yatırabilriisnşz