Swmkva Kızlar benim bebeğim tam 4 aylık oldu ama çok fazla uyuyor , gece full uyuyup gündüz acıkınca uyanıyor 1-2 saat ayakta kalıp tekrar uyuyor normal mi bu ? Atak dönemi böyle de yapabilir mi acaba ,
Unknown Swmkva Ne güzel maşallah. Gece uykusunu oğlumda uyanmadan geçiriyordu o vakitlerde. Şimdi biraz gerileme oldu. 5 aylık gündüzleri hala 1,5 saat sonra huysuzlanır , uyumak ister. Normal yani.
Swmkva Unknown ilk 3 ay hiç düzen yoktu su an altın çağını yaşıyor sanırım , düzensizliğe alışınca buda tuhaf geliyor 🤷🏽♀️
Unknown Swmkva Haklısın. Bende gece tam bir uyku yaptığında kalkıp kalkıp kontrol ediyordum. Şimdi sağolsun kendi kaldırıyor. 😬😅 Keyfini çıkar ne güzel. ☺️
Swmkva 1234___ ilk doğduğunda bile bu kadar uyumadı o yüzden şaşkınız 😆bir saglik problemi olmasın da uyusunlar
1234___ Swmkva aynen valla bide çok fazla korkutullar bu 4. atak falan ne yalan söyleyim kendimi kütüye hazırlamıştım☺️