Arkadaslar iki raporunuz oluyo biri dogum oncesi biri dogum sonrasi ilk dogum oncesi raporunuz yatiyo sonra dogum sonrasi raporunuz bunun icin muhasebecinizi arayip onay vermeleri gerekiyo e devletten bakabilirsiniz rapor yazin 4a 4b isgoremezlik yaziyo iki kisim var ona tikladkdan snra biri odemeler kismi biri rapor kismi odemeler kismina bakin gorunuyosa gidip postaneden çekin gorunmuyosa dedigim gibi isvereni yada muhasebeyi arayin yada 170i arayin bilgi verrler ve e devlettede doğum oncesi ve dogum sonrasi raporlarnzin tarihleri gorunur