ant331 Mgtlh sizler neresinden korona olmasaydı misafircilik yapardık 🙂ben tarsuslu değilim eşim burali. 3 yıl oldu geleli.
ant331 Ecem33 anaaaa neresinde kız bende orada oturdum iki yıl. Gökkuşağı eğitim merkezinin arka sokakları diyeyim. Hatta ikizler diye bir market vardı onun tam karşı apartmanı