20 günlük bebeğim var göğüslerim çok acıyor her emzirmede sanki etim çekiliyor gibi çok zorlanıyorum lansinoh krem bitirdim baby me bitirdim hala aynı garmastan pomat vsr elimde onuda arada sürüyorum ama sürekli yıkamak silmek işkence gibi geliyor . Ayvanın çekirdiğinden jel yaptım oda fayda etmedi hala dinmiyor acısı :( varmı başka önerisi çaresi olan ? Emzirmekten soğudum resmen ya 😭😭😭