Gizemipek hayır olmadık tekrar sintigrafi vur testi olmadan bir şey söyleyemeyiz dedi dr ,malum pandemi dönemi oldugu için yaptıramadık testleri,sizin kendiliğinden geçme olasılığı çok fazla ,çok düşük derecede antibiyotik kullanılmıyor diye biliyordum ben sadece takip sanıyordum ,hangi şehirdesiniz?