Bal_Lokum 8 aylık bebegim sütümü hala sagarak veriyorum bizim gibi sagarak verenler artık günde kaç kez sagıyorsunuz acaba? Ve kaç ml süt içiyor bu aylarda?
Bal_Lokum ahsenmomm lansinoh elektrikli veya Manuel pompayla sagım yapıyorum sonunda da elle sagıyorum makine çok da iyi çekmiyor bence.
Bal_Lokum Ily20 8. Aya kadar ben de öyle sagıyodum hatta gece de sagıyodum ara sıra. Ama bebek büyüdükçe sagmak zorlaşıyor zaman bulamıyorum.
ahsenmomm Bal_Lokum bende şimdiye kadar makineyle yaptım acaba elle ne kadar daha yapabilirim sanki sütüm kesilir gibi sadece elle yapınca
Bal_Lokum ahsenmomm önce makineyle sagıyorum ama süt hala var onu da elimle sagıyorum ben. Tam boşalırsa süt tekrar dolar
23082020 Bal_Lokum tam boşaldığını nasıl anlıyorsunuz 20 25 dk emiyo hala sıkıyorum süt geliyo acaba tam boşaltamıyor mu
Bal_Lokum 23082020 kendimde şöyle anlıyorum sıktıkça fışkırarak geliyorsa sagmaya devam ediyorum damlamaya dönüyor sonra bırakıyorum. Siz emzirdiğiniz için bebek emince çekiyordur hepsini sıktıgınızda gelene bakmayın. Ya da sütünüz çoktur sagın anlarsınız öyle
Bal_Lokum 23082020 düzenli sagım yapmadığınız için süt az çıkar bir de zaten emiyodur bebeginiz doyuyordur yani çişli bezlerden anlarsınız doydugunu. kaç aylık şuan?
23082020 Bal_Lokum 3 ay 27 günlük çişli bezde 1 gün 8 9 oluyo birgün 5 falan geçen ay çok az kilo aldın onun için endişeliyim biraz