bayankitapkurdu Oğlum 1 haftadır günde 4 kere kaka yapıyor doktora sordum ama normal dedi. Yine de korkuyorum aşırı kilo kaybeder diye. Sizde durumlar nasıl? Diş belirtisi mi acaba diyorum bakıyorum yok 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
dertlikerkenez bayankitapkurdu oğlum 10 aylık. Doğduğundan beri kaka sayımız çok fazla. Yenidoğan döneminde 11-12 kez yapardı. Ek gıdadan sonra azalma olmustu 3-4 kez yapıyordu. Son 1 aydır 7-8’i bulduğu gün var. Kilo alımımızda bir sorun yok çok şükür. Pazartesi 10. Ay kontrolümüz vardı orada sordum. Doktorum bazı bebeklerin hatta çocukların ilkokul yasına kadar bu adetlerde yapmasının normal kabul edildiğini söyledi.
Baloglum93 10 aylık oğlum günde 2 kez yapıyor kaka ama sizin bebeğin kakası nasıl sulu mu. Ara ara yediklerinen kaka sayısı artabilir