Kızlar oğlum 7 aylık daha ve sütüm yavaş yavaş kesilmeye başlıyor ne yesem yaramıyor çok az süt toplanıyor oğlumu emziriyorum ama ek gıdaya geçtiğimiz için çok sık emziremiyorum bu yüzden mi acaba kesilmesini istemiyorum oğlum daha çok küçük 😔yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazımm ☺️