pervin_t Cok. uzak tutmak zor haklısın, yorgunluktan yoğunluktan bi çıkış yolu nefes alacak bir molaya ihtiyaç duyuyoruz ama çok çok zararlı. Ordaki görseller, hareketlilik hele de 3 aylık bir bebise çok çok fazla. Hele bir de tv karşısında yemek yedirenler var, çocuklar yediğini doydugunu anlamıyor hipnotize olmuş bir biçimde yiyorlar, uzun vadede zarari büyük oluyor çocuklar icin.