Sarikuzumalp seydaac elbise hoş fakat kendi mağazasına gidip deneyin derim fullanın eğer yakınlarda varsa yoksa boyu epey kısa da gelebilir, uzun da ☺️
Yenibebek_yenianne seydaac Ne sanslisin canım. Bizim de 1. Ayda nikâhı olacak kaynımın yaza düğün düşünüyorlar. Hem de 1 kına gecesi 2 dugun olacak şekilde. Inşallah yazın da yapılmaz dugunler. 😈 Elbise çok guzelmis. Renk seçimi de muhteşem. Siyah her zaman en güzeli.
seydaac Yenibebek_yenianne evet ya ben siyah hastasıyım. Belki 10 tane vardır evde de. Hiçbiri olmuyor. 🙈
Kasidemaside seydaac kız eltin demesin sonra ben geldim diye karalar giymiş 😅😅😅🤣🤣şaka şaka walla çok hoş
sonsuzmutlulukkk seydaac elti oluyorsun yani çok hoş elbise lakin renk biraz daha iddialı olmalı mesela pudra tonları bordo vb😇
Rojgl seydaac hoş görünüyor canin hayirli olsun şimdiden karin bölgesindeki buzgu sadce normladen daha kilolu gösterebilir gbi 👍😍
zeynominiik seydaac güzel ama sanki başka rengi olsa daha güzel olur, mesela bi kırmızı falan olsa daha iddialı olur siyah bende çok severim ama nikahta sanki karalar bağlıyor gibi olur eltiniz için 😄
seydaac zeynominiik ay hiç böyle düşünmemiştim 🙈 bu ikinci böyle yorum, bakıyım mağazada inşallah vardır renkleri 🙈
MustafaaKemal seydaac Elbise güzel ama rengini beğenemedim normalde siyaha aşık olmama rağmen bu elbisenin kırmızı veya moru çok daha hoş durur gibi geldi.🥰
Egem06 EslemEva_23 aynen bu şekilde mi giyeceksin yani kollar görünüyor sanki bir de bacak açık mı olacak🤷♀️
EslemEva_23 Egem06 hayır ben bayan için söyledim ben kapalıyım zaten postu açan bayan açık bir bayan ki atmış ben kendisi için yorum yaptım