Aslannn benim bebegimde kolik ayakta sallama yada carsafta sallayarak susuyordu sadece . Eşimle kendimiz yaptık oturma odasına tavana sabitledik keske daha önce yapsaydık diyorum 2 aydır eziyet çekiyormusuz gayette duruyo içinde hatta ben bile biniyorum kızımı kucağıma alıp. ben tavsiye ederim tabi bebekten bebege değişir