simsekmevlude ssevval yavaş yavas kısa sürelik oturtmayı deneyebilirsiniz doktorumuz denememizi söyledi destekleyerek kenarlarını direk mama sandalyesine oturtmayın bence ☺️ Tam tutabılıyo mu kendini bizimkilerde 5 aylık olacak ama erken doğdukları için geriden geliyoruz daha oturamıyolar ama yastıkla destekleyip birkaç dakika oturtuyorum 😊
Rzgr ssevval benim oglum 5. Ayda mama sandalyesinde destekli oturmaya basladi. Ama bunun icin once doktora goturup kontrol ettirdik. Doktor kontrolunde 5. Ayda mama sandalyesine destekli oturttum. Kemik gelisimi acisindan bazi bebekler icin erken olabilir. Doktorunuzun gormesi bu anlamda iyi olacaktir.
ssevval simsekmevlude doktorumuz bize de kısa kısa onerdi. kahvaltida masada olmak istiyor. dedim en azından bizle aynı seviyede oturur besinlere aşina olur. yoksa yerde destekle oturuyor zaten. mama sandalyesini merak etmiştim 😊
simsekmevlude ssevval kenarlarına ve önüne yastıkla oturtabilirsin bence hani kayarsa biley olmasın diye 😊 sonuçta saatlerce durmucak doktorlarda denetiyor ☺️ Vallahi benim yengem benle aynı zamanda doğum yaptı o hiç bu şeylere bakmıyor 3.aydan berı hem kendı kucagında hem destekle oturtuyor diğer çocuğundada öyleydi bir sorunda olmadı 😏 eskiler pek öenmsemiyo ama biz genede tedbirli olalım
Cutes Bebek kendini rahat hissederse oturmaya devam edecektir, istemezse zaten ağlayıp kalkmak ister. Oturtun yani camdan değil bebeklerimiz anneler abartıyor bazen
KoalasMom ssevval Doktotunuza danışın canım benim oğlan 3 ay 5 günlük doktorumuz kısa kısa kucağınızda destekli oturtun tutabiliyor kendini dedi, en doğru bilgiyi o verir gelişimine göre 🌿