Merhaba arkadaşlar oğlumun ilk dişleri cıkmıs. 2 tane . Kaç gündür uyumuyordu atak sanıyordum diş imiş. Öncelikle merak ettiğim şey diş patlamış ya patladıktan sonra artık huzursuzluğu uykusuzluğu kesılıyormu yoksa hala acımaya devam edıyormu ? Diş jeli vs kullanmalımıyım şimdi 4 ay 13 günlük . Yada siz diş damaktan patladıktan sonra normale donmesı ıcın neler yapıyor neler kullanıyorsunuz ? Sımdıden herkese çok teşekkür ediyorum