Merhaba annişler bebeğim 11 aylık beşiğinde uyuyor 6 aya kadar yatağıma bitişik anne yanı beşiğindeydi sonra küçük gelince daha büyük beşiğine geçti aynı odadayız ama siz bebişlerinizle nasıl uyuyorsunuz ?Nasıl uyunmalı sizce çok merak ettiğim ve fikir almak istediğim bir konu.