sonsuzmutlulukkk Yılbaşı bileti aldınız mı yada alır mısınız çıksa ne yaparsınız her sene hayaller hayaller hayaller gerçekler kredi kartları borçları bazen batsın bu Dünya diyorum 🤦
asyasare sonsuzmutlulukkk ben artik almiyorum. cunku cekilislerin seffaf olduguna inanmiyorum. babam satardi eskiden alirdik canli yayinda yilbasi gecesi cekilirdi. sonradan canli yayin olayi kalkti , kime ciktigi belli olmamaya basladi vs. guven kaybettiler. suan canli da olsa almiyorum artik
Ebruli101 sonsuzmutlulukkk eşim İstanbulda nimet abla varmış üç tane aldırmış ben istemiyorum almasını hak edilmeyen bir para sonuçta ama herşeye alıyor anca biletlerin parasını geri alıyor 😂 bu sene çıkmaz diye bişey demedim 😆
Dorukdamla sonsuzmutlulukkk aslında bilet adı altında bir kaç günluk hayal satın alıyoruz o yüzden almıyorum artik🤷🏻♀️
agacsizkoala Almaya karşıyım , haram biliyorum, ama her sene bismillah der bi tane çeyrek alırım ama hiç amorti bile tutturamam, bu sene almiicam kararlıyım çünkü çekiliş olana kadar çok hayal kuruyorum sonra çok üzülüyorum 😁
agacsizkoala Ebruli101 hamile hamile o nimet ablanın önünde yarım saat sıra bekledim yine amorti çıkmadı 😌
sonsuzmutlulukkk Deletedmom5284 bende bekarken öyle diyordum çok muhafazakar bir ailede büyüdüm eşim ala ala bozuldum 🤦
Deletedmom5284 sonsuzmutlulukkk Benimde tam tersi ailem alır çok rahattırlar ama eşim hiç sevmez 😅 Bende sayesinde bırakmış oldum ☺️
sonsuzmutlulukkk Deletedmom5284 şans oyunları da filan da oynar eşim çevresinde ne gördüyse artık eşim doğu da büyüdü gördüğüm kadarıyla orda çok daha fazla şans oyunları gibi şeylere merak var herkes aynı değil gerçi