Kizlar. Bakarmısınız benim 19 aylik kızım. Süten kestim. Artik mesela süt normal gündüz uykusu da mi vermem lazım yada gece mi tek. Bu ara fazla iştahı yok sizin 19 aylik bebeklerinizin günlük menüsü. Nedir paylaşırsanız benimle çok mutlu edersiniz beni mesela oglen corba mi verip yatıyorsunuz yada süt normal market sütü torkunun sütünü veriyorum bi kac gün oldu sizce mama mu kulansam yada devam sütü sizce şart mi lütfen bana söyleyin.😒🙄🙄