sevimmm Kızlar doğum yapalı bir buçuk ay oldu lazer yapmayı düşünüyorum nette araştırdığıma göre Bi sakıncası yok fakat eşim tekrar hamile kalmaya sıkıntı yaratır şu an yapma diyor sizce sakıncası olurmu?