Elifdemirel Merhaba sevgili anneler size bişey sormak istiyorum. Bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya başladık ama benim tontişim epeyce yiyor kayınvalidem de çok yedirme sütten kesilir emmez daha diyor. Böyle bi durumla karşılaşan var mı sütüm kesilir mi