Betull haklısın canm böyle cok zorluk çekiyorum ilerde de çekcem ama biraz daha büyüsün diye bekliyorum daha 4 aylık ve kendi odasına gecsin bi bakalım.. şimdi bazen uykusu gelince denemeler yapıyorum mesela sallamayıp bırakıyorm beşiğe filan ama uyumuyo ağlıyo 😳 sen nasıl alıştırdın anlatır mısın