elifiii Gonya_42 ben uzun süre kullandım. Uzun süreli ishal dönemi bagırsak iç tabakasını onarmak için. Doktorunuza da danısarak kullanabilirsiniz, iştah vs. yapmıyor.
Gonya_42 Zalimsin canım dün kullanmaya başladık normalde benim kızımın gündüz uykusu hiç yoktur ama bu şurubu verdiğim zmn kızım rahat bir saat uyuyor normal mi diye soracaktım
Gonya_42 elifiii dün doktorum verdi canım dün kullanmaya başladık kızımın gündüz uykusu yoktur fakat bu şurubu verdiğim zmn kızım rahat bir saat uyuyor uyku yapar mı bebekte
Gonya_42 Dilaranne canım uyku yaptı mı bebeğinde biz dün kullanmaya başladık ve bebeğim gündüz hiç uyumaz Ken rahat bir saat uyumaya başladı
Gonya_42 elifiii insllah donemseldir ve düzelmiştir gündüz uykusu hiç yoktu iki gündür uyuyor nasıl rahat ettim anlatamam 😍😄