Oznur123 Taa staj zamanımda yapmıştım onları da sakladım oğluma nasip oldu. Çalışırken yaptıklarımız sınıfımızda ya da sergimizde kaldığı için onları saklama fırsatım olmadı. Ama evet güzel oluyor, çizip keçeli kalem ile boyarsanız daha net renkler ve daha can alıcı renkler ortaya çıkıyor, mukavvaları küçük boylarda kesip çizimi yapmıştım arkasına da hikayeyi yazmıştım kaldırıp öğrencilere gösterip arkasındanda okuyorduk. Eğlenceli oluyor deneme değer.❤️