2 aylık kızım süt artı mama şeklinde besleniyor. Aşırı kusması vardı, reflü tedavisine başlandı. Başta direk kusması kesildi fakat 3-4 gün sonra yine kusmaya başladı. Sorum şu; vücudunda hiçbir belirti olmaksızın (kızarıklık, dökülme, kakada mukus veya kan) süt alerjisi olabilir mi?