Miranmt Merhaba🌸 kızlar ben sezeryan doğum yaptım 2 ay oldu. Beyaz tenliyim ama göbek deliğim kömür gibi ve derisi kurumuş gibi. Ve doğum çizgiside öyle siyah . Sizce geçermi yoksa kalıcı mı?
Limonlukekim Miranmt geçiyor keseleyin. Benim o kadar kararmadı ama keseledikçe eski rengini aldı zamanla
Medine_1992 Miranmt geçiyor canım bende çok beyaz tenliyim aynen öyleydi ben duştan önce hindistan cevizi yağı sürüp keseledim 3 ayda gecti ❤️
oceanpink Miranmt bikaç ay sonra banyodan çıkınca bi bakmışsın kir gibi çıkıo 🙃dert etme 👍hiç bişey sürmeden hem de 😎