Merhaba kızlar, 14 aylık oğlum var bu aylara kadar oldukça usluydu son bir haftadır aşırı hareketlendi ve agresifleşti. Herşeyi fırlatıyo beni ısırıyor, saçlarımı çekiyor ve koparırcasına bir hırsla yapıyo bunu, oyun oynatmaya çalışıyorum önüne koyduğum oyunları duvara fırlatıyor. Sizin bebekler ne durumda, dönemsel birşey mi yoksa artık büyüdüğü için mi yapıyo bunları yada bir sorunun belirtisi mi. Yorumlarınıza ihtiyacım var!