Kizlar selam kızım 7 ay 15 günlük ve su an alt iki üst 5 olmak üzere 7dis birden çıkardı bana çok normal gelmedi ama siz ne dusunuyorsunuz??Covid 19 tedavisi goruyorum 7.gunundeym birden odasını ayirdim almıyorum emmesi dışında zaten dengesini şaşirmis yavrum bir de dişle uğraşıyoruz iyice perişan oldum yaa 😞var mi dişi bizim gibi erken çıkan?