Mom104 Kızlar oğlumun(6) sağ ayağının altında küçük bir Nasır çıktı ağrı sızısı yok eczaneden Nasır bandı aldık üzerinde 3 gün yapışık kalsın diye yazıyor bizim bugün 3.günümüz bandı çıkartıp banyosunu yaptırırdım ama iyileşme söz konusu olmamış Evde yapabiliieceğim önereceğiniz birşey varmı? Ya da beklemelimiyim bandı çıkarttıktan sonra mı kabuk bağlayıp düşecek? Bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi? 🙄
Balkokulumm Mom104 canım babamın çok olur bebekte olduğunu hiç görmedim geçmiş olsun. Babam domatesi kesip streçle ayağına bağlıyordu çorap giyip 1 gece öyle uyuyordu ertesi gün nasır yumuşayıp deri soyuluyordu deneyebilirsin zararsız birşey.
Kirpapatyasi1 Mom104 Nasır değil de siğil tarzı ayağımın altında bişeyler çıkmıştı ve çoğalmıştı. Bir sürü ilaç kullandım farklı doktorlara gittim ,yaktırdım geçmedi Arpa,buğday gibi tanelere dualar okuyup onları kuşlara attık ve geçti Allahın işi 🤷🏼♀️
GmzSnn 😌 nasır bantları orayı çürütme we (nasırın)kalınlaşmış etin kopması için yapıştırılır. Yani iyileştiren bir gücü yoktur😌
Mom104 GmzSnn Napıyım peki ben şimdi 🙄 hafiften uç vermiş, bir bant daha yapıştırıp birkaç gün daha beklesem mi🤔
GmzSnn Bir kağıt törpü alın we düzenli olarak etini zedelemeden nazik nazik hafif hafif (tabi çocuğu nasıl ikna edersin bilemem😅) törpülersen zamanla sönmeye başlayacaktır çünkü minnoş daha çok küçük yaşı deri yenilenmesi ile kurtarabilir😌
GmzSnn Mom104 6 yaş olduğunu anladım hacı ama gıdıklanma olasılığı çok yüksek😅 6 yaşta benm için çok minnnoş cccıııınııımmmm🥴😌
GmzSnn Ayrıca ekliyorum gratis gibi yerlerde flormar köşesinde olan remowerlardan (resim atabilirim istersen) alıp önce bundan sürüp sonra beş dk bekletip törpülersen daha werimli sonuç alırsın en son işlem bitince bi damla bebek yağı sürersin😌
GmzSnn Mom104 domates sadece asitli bi yapısı olduğundan oranın ıslanmasına yumuşamasına sebep oluyo😌 yoksa ayağı ılık suda bekletsen yine aynı sonucu werir😌
Balkokulumm Mom104 sorry 6 görünce direk 6 aylığa gitti aklım. sanmıyorum domates ne kadar yakabilirki.
Mom104 Kirpapatyasi1 Doğrudur canım oğluşumun ki Nasır yani çok belli 🥰 sanada çok geçmiş olsun bu arada 😊
Rojdaa Ağrı acı yok demişsiniz ama isterseniz doktora gösterin o daha iyi bilgi verir bir krem ya da başka bir ilaç verip iyileşebilir ben de ameliyat oldum ama hiç basamiyordum ayağımin üstüne
Mom104 Rojdaa Evet doktora götüreceğim ağrı acı olmadığı için önce evdeki imkanlarla düzeltmeye çalışıyorum malum ortalık virüs kaynıyor 😏🤦♀️ düzelmezse mecbur gideceğiz 🥰