Melike_elanur burada bir post acıldı bebelerıne alerjı yapmıs ısırgan otu.
Akısına bırakın. Bol bol emme de tutun. Ten tene temas yapın. Küvete girin emzirin. Mama da alabılır. Ben bır ara kafayı takmıstım ılla meme alcak diye. Baktım benegıme yansıtıyorum. Sımdı mama + meme gidiyoruz. 5 aylık olcaz. Oluruna bırakın. Sakın kalın. Maddı gucunuz varsa emzirme danısmanlarından destek alın.
Sevgıler