nickimikili of doktor hiç bişey önermedi kafayı yiyeceğim ya😔 cumartesi kanlı kaka oldu. Yoğun bir kan. Tek sefer kaka yaptı. Pazarda olur diyordum olmadı normal yaptı kakasını bugünde normal yaptı sabahtan. Akşam bir anda su gibi sıvı kıyafetine taşacak kadar sıvı hatta kaka yaptı. Keyfi yerinde ateşi yok. Ama neden böyle oluyor hiç anlam veremedim 😢😢