kızlar selam, benm söyle bi problemim var bulasık yıkadıktan snra yada banyodan snra vs böyle ellerim inanılmaz tuhaf oluyor bişeye dokunamıyorm kremliodum ama artk kremde işe yaramıyor sürekli olan bi durum degl önceden vardı gitmisti smdi yaklasık 20gündür flan yine basladı varmı bnmkş gibi olan şu dönemde doktora da gidemiorum hoş öncesinde niye gitmediysem