Benimde normal doğumdan sonra oldu hemde öyle böyle değil resmen 3 tane kayısı büyüklüğünde meme çıkmıştı yürümeyi geçtim nefes bile alamiyordum acısından sana tavsiyem dayanabildigin kadar sıcak suya otur günde 2 kere bı tuvaletten sonra zeytinyağı bı tuvaletten sonra kantoron yaği sur bı ondan bı ondan duphalog şurup var onu iç kabız olma kayısı hoşafı iç bol bol ağrıların gidiyor sisligide 3 güne gidiyor çok çok geçmiş olsun Allah düşmanımın basina vermesin 🙏