Babyyy1 ben weeweell kullanıyorum cok cok memnunum taş gibi oluyor yogurdum. Paket günlük sütten mayalıyorum ilk olarak probiyotik maya ile mayaladım simdi o mayayı döndürüyorum . Oda sıcaklıgında olmalı maya ve süt 43 derece 8 saatte mayalanıyor icinde 7 adet kavanozu var 1 lt süt 6 adet kavanoza eşitliyorum ben öneririm memnun kalırsın kesin