Sevgili anneler, kızım 5 ay 5 günlük. Dün akşamdan beri uyutmak için kucağımıza yatırdığımız an basıyor çığlığı ve susturamıyoruz. Aşırı derecede uykusu var belli ama uyumasını geçtim bu denli bağırarak ağlaması niye. Atak haftasına girmiş ama hani 4. ay atağı en zor olanıydı, 5. aydaki daha zor olacak sanki☹ dişleri de kaşınıyor, birkaç parmağını ağzına sokup inliyor. Acaba diyorum diş yüzünden mi o kadar bağırarak ağlıyor ama yatış pozisyonu almadıkça sıkıntı yok. Uyku reddinden mi bu çığlık çığlığa ağlamalar yoksa dişten mi? Var mı bir fikriniz🙄