seyhaann Merhaba güzel anneler bebegim 38+6 21eylül doğumlu. atak zamanı tam olarak nasıl hesaplanıyor?
Mom62636362 seyhaann 32+1′de doğurdum 40+1′e göre bakıyorum ben. Doktorunuz siz hamileyken beklenen doğum tarihi şu falan dedi mi? Sanırım sizinki 29 eylül oluyor. Şuan 3.atak haftasında olabilir
Ily20 seyhaann doğması gereken tarih deniliyor fakat bizimkinin doğduğu tarihi baz aldığımda şuan atak haftamızın 2. Günü ve gerçekten zor 2 gün geçiriyoruz 🧐🙄
seyhaann Melikeecbnn bebeklerin kendilerini yeni özellikleri keşfettikleri daha doğrusu büyüdükleri anlar 😍 zorlu ve sancılı 😣
seyhaann Mom62636362 aslında doğum sezeryan olacağı için 24 eylüldeydi. Ama kızım bi anda gelmeye karar verince 21inde yine sezeryan oldu.
Mom62636362 seyhaann 40+1′de ayın kaçına denk geliyorsa ona göre bak canım, arada neredeyse bir hafta var şuan kaç haftalıksa bir hafta çıkarıver
seyhaann Mom62636362 teşekkür ederim ☺️ yani şu son bir haftadır nerdeyse hiç uyumuyor 🙈 umarım geçicidir 🙏
Mom62636362 seyhaann az önce yazı okudum, 3.ay bittiğinde uykuda böyle olabiliyormuş, gece uykularından sık sık uyanma, dalamama gibi. Geçecek inşallah bu günler canım, sabırlı ol