erturkseha Öncelikle başlayacaksanız kesinlikle çok kararlı olmanız gerekiyor, çünkü tutarsız olduğunuzu, onu yine ayağınıza alıp sallayabileceğinizin potansiyelini emin olun ki bebeklerimiz hissediyor. Ve bebeğinizle ten temasını, konuşmayı eksik etmeyin. Yatır kaldır yöntemiyle 2 hafta süren bir eğitim sürecimiz oldu, inanın denediğinizde göreceksiniz ki ne kadar erken başlarsanız o kadar hızlı olumlu dönüşü oluyor.( tabii ki uzmanlar 4 aydan sonra vermeyi tavsiye ediyor ona uyarak) Şu an 8 aylık, kendi odasında ve yatağında uyuyan, gece 2 kez beslenmeye uyanan yeniden uykuya kendisi dönen bir oğlum var 🙏🏽 Sevgiyle büyüsünler💜