Merhaba kızım 21 aylik gündüz iyice azalttı memeyi uykudan uykuya diyebilirim. Ama gece 3 defadan fazla kalkiyor emzik veriyorum meme diye ağlıyor. Emzigi de sadece uykuya geçerken sonrasında atıyor ağzından şimdi biraktirmayi düşünüyorum emzigi aynı anda mı biraktirayim zor olur mu bide gece nasıl teselli edicez çok ağlar kiyamiyorum