Oğlum 3,5 aylık makatında çatlak var süt alerjisinden kaynaklı biraz sıvı ,gürültülü ve ıkınarak kaka yapıyor makatta çatlak var dedi doktor fito ve anestol krem verdi 1 ay oldu iyileşmedi bazen kanıyor başına böyle birşey gelen varmı nasıl bir yol izlediniz