rumeysa12-kara her çocuk bogum boğum olacak diye bişey yok ki arkadaşım. Bize bi dayamışlar tombul bebek sağlıklıdır ezberini. Doktorun sağlığında bir sorun yok, normal diyosa boşver 2 çocuk doğurup kendini profesör sananların sözlerini. Doktoru sağlıkla ilgili sorun olduğunu söyler, takviye önerir o ayri