1mrvky bize de geçen hafta doktorumuz dedi yapışıklık var diye, panik yapılacak bi durum yok ama bi çocuk cerrahina gosterseniz iyi olur dedi. Randevu aldım gideceğiz, ıslak mendili bıraktım pamukla siliyorum. Sebeplerine bakınca ben mi sebep oldum diye çok kızdım kendime ama çok görülen bir durummuş. Ben neşter veya elle açtirmayi düşünmuyorum travmatize bir durum. Idrar çıkışında sorun yoksa, idrar torbasını boşaltabiliyosa bu müdahalelere izin vermemeyi planlıyorum. Ama randevu tarihi gelene kadar icim pırpır tabi😬